dimecres, 5 de març del 2014

3, 2, 1... acció!


Algun cop us he dit que odio la tele? Vull dir, odio sortir a la tele. Odio parlar a càmera, odio haver de semblar natural quan estic fent un munt de coses estranyes. Odio veure'm i que em diguin que m'han vist. 
Ahir vaig començar la promoció gravant dues hores i mitja per al programa Via Llibre (que m'encanta). L'equip del programa va triar una pastisseria meravellosa de Gràcia, la Naná Yoti. Havíen preparat tres xicres de xocolata i un plat amb les espècies i d'altres ingredients que es recullen a les diferents receptes del llibre. A la foto les teniu: clau, pebre, vainilla, arxiota, espígol, bitxo, gingebre i cacau ben amarg. Tot un recital de sabors i èpoques! 
Va ser magnífic parlar amb l'equip del programa i jugar al què van proposar-me. Només us volia dir que si tots els qui fan tele fossin com ells, jo estimaria la tele amb la mateixa passió que estimo la xocolata. 
I que estic molt emocionada: demà dijous el llibre arribarà a les llibreries i serà una realitat per tothom. 
Demà us explico per què el 6 de març és un dia molt especial per a mi.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada