dimecres, 22 de gener del 2014

Happiness


Avui m'han demanat que faci una llista de 10 coses que em fan feliç. Aquí la teniu:

1. Veure com creien els meus fills contents i bones persones.

2. Asseure'm al solet de l'hivern a llegir un bon llibre.

3. Ficar-me acabada de dutxar en un llit de llençols nets.

4. Tot un dia per passejar per Barcelona al meu aire.

5. Un viatge a algun lloc on hi hagi bon teatre.

6. Una estona llarga de conversa amb algú especial.

7. Cada vegada que algú em diu que un llibre meu se li ha fet curt. 

8. L'insuperable sensació d'haver acabat la feina i haver-me merescut un descans. I el descans, és clar.

9. Els set minuts que van d'un toc de despertador al següent, abraçant el cos gran de l'home de la meva vida i tapada fins a les orelles.

10. La música. Escoltar-la. Cantar. Compartir.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada