dimarts, 4 de febrer del 2014

Xocolatada!



M'agrada molt compartir amb vosaltres aquesta foto. És l'equip al complet de l'Agència Literària Sandra Bruna. De dreta a esquerra: la Georgina, la Natàlia, la Sandra, la Maria Rosa, la Gemma, la Laura i la Marta. I al darrere, el Toni. Ah, i rere la càmera, el Joan.
Divendres passat van celebrar el Premi Ramon Llull amb aquesta xocolatada, que em fa molta enveja. Durant el dia a dia els atabalo força, per això m'agrada tant que prenguin xocolata a la meva salut. Espero que fos molt i molt dolça, noies! (i noi). 

* * *

Aprofito també per compartir aquesta entrevista que Daniel Heredia ha fet a la Sandra. Respostes intel·ligents i secrets de bona professional. Si l'hagués llegit quan començava, hauria entès un munt de coses que vaig trigar molt a entendre. Podeu llegir-la completa, AQUÍ




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada